Кількість звернень до Печерської райдержадміністрації зросла на 73% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року


Про це повідомляє відділ контролю Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Так, за період з січня по травень 2015 року до Контактного центру міста Києва надійшло 5 734 звернень.
Домінуючою темою звернень є питання житлового господарства (85% від загальної кількості звернень). Люди звертаються переважно з проханням вирішити проблеми водопостачання, опалення, прибирання, благоустрою та належного санітарного стану територій, приміщень та об’єктів району.
На сьогодні службами Печерського району розглянуто 94% звернень від їх загальної кількості; за результатами розгляду заявникам надано письмові роз’яснення. Всі поточні звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.
Довідкова інформація:
Контактний центр міста Києва працює за телефоном: 1551 (зі стаціонарного) або за телефоном (044) 205-73-37.
«Гаряча лінія» працює цілодобово, без вихідних та у святкові дні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.
Крім того, своє звернення можна залишити на веб-сайті «Контактного центру міста Києва» www.1551.gov.ua