Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

«Київводоканал» завертається до мешканців, які у жовтні здійснювали оплату послуг у відділеннях «Ощадбанку»

Опубліковано 09 листопада 2016 року о 09:01
фото

Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями «Київводоканалу» у відділеннях «Ощадбанку» у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована. Про це повідомили у ПАТ «АК «Київводоканал».

Відтак у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць.

«Київводоканал» запевняє, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, а сплачені кошти обов’язково врахують, і вже у грудні мешканці отримають квитанції із вірними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями «Київводоканал» закликає здійснювати без урахування «помилкового боргу».

За додатковою консультацією звертайтесь до контакт-центру за телефоном: 202-0202.

Джерело: КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux