У травні «Київводоканал» впровадив нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства my.vodokanal.kiev.ua.
За допомогою сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію у режимі онлайн.
Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:
- нарахування за послуги;
- коригування нарахувань за послуги (направлення із необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);
- внесення та коригування показників лічильників;
- робота «Особистого кабінету»;
- укладання договору;
- повірка лічильників;
- інші питання різного характеру щодо послуг та роботи «Київводоканалу».
Зараз у команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанти. Консультації в онлайн-режимі надаються у робочий час: понеділок – четвер із 8:00 до 17:00 та у п’ятницю із 8:00 до 15:00.
За період роботи «Онлайн-чату» із травня 2018 року до «Київводоканалу» надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.
Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.
«Київводоканал» працює над покращенням роботи, пов’язаної з підвищенням рівня наданих послуг. Програмне забезпечення «Онлайн-чат» постійно удосконалюється з урахуванням зауважень споживачів.
Джерело: КМДА