Київ отримав членство у міжнародних туристичних організаціях та продовжує розвивати діловий туризм
Управління туризму та промоцій КМДА отримало членство в міжнародних організаціях ICCA (International Congress and Convention Association) та ECM (European Cities Marketing), що дасть додатковий поштовх для розвитку туристичної галузі у столиці. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
«Членство в цих організаціях надає можливість проведення заходів у Києві під егідою ICCA та ECM; обмін досвідом щодо сучасних трендів в організації заходів; доступ до міжнародної бази заходів; можливість участі на щорічних конгресах», – зазначала Марина Хонда.
ICCA є світовим співтовариством, центром знань для індустрії зустрічей та представляє найкращі світові напрями та найбільш досвідчених та провідних постачальників, а також включає понад 1100 компаній-членів та організацій із майже 100 країн світу.
European Cities Marketing (ECM) – це організація для підвищення конкурентоспроможності та ефективності провідних міст Європи. ECM пропонує платформу для професіоналів дозвілля, зустрічей та міського маркетингу; просуває та зв’язує інтереси більш ніж 100 великих міст у 36 країнах.
Окремо, членство в ECM дає змогу управлінню отримати спосіб комунікації з європейськими національними та регіональними організаціями; обмін знаннями та передовим досвідом на доступних платформах та форумах; бізнес-воркшопи, навчання, розвиток нових ідей та проектів; співпраця з іншими галузевими асоціаціями.