Катерина Печерська акцентувала увагу на проблемних питаннях мешканців, що надійшли на «гарячу лінію» 15-51
Сьогодні, 08 листопада, заступник керівника апарату Печерської райдержадміністрації Катерина Печерська провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51».
Під час наради розглянули проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян.
Зокрема, мешканці району підіймають питання житлово-комунального господарства, щодо:
- ремонту під’їзду;
- ремонту покрівлі будинку;
- роботи ліфтового господарства;
- укладання асфальтового покриття;
- ремонту внутрішньо будинкових систем.
У ході засідання Катерина Печерська акцентувала увагу на взаємодії з мешканцями, які звернулись до контактного центру:
«До опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено. Окрім оперативного реагування на звернення ми маємо ще надати компетентну відповідь заявникам».
Також Катерина Печерська наголосила на необхідності проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.