Із початку цього року в Києві надали понад мільйон консультацій з питань опалення та гарячої води
У 2019 році клієнтам комунального підприємства «Київтеплоенерго» надали понад мільйон консультацій, що стосуються постачання гарячої води та опалення. Про це повідомив директор структурного підрозділу «Енергозбут» підприємства «Київтеплоенерго» Костянтин Лопатін.
«З початку року загальна кількість звернень киян з питань, пов’язаних із теплопостачанням і наданням послуг, перевищила мільйон. Така кількість говорить про необхідність працювати з клієнтами за допомогою додаткових шляхів комунікації. Одним з них є ресурс http://teplo.org.ua/, впровадження якого наразі на завершальному етапі. Це сайт, де буде розміщена інформація про теплоспоживання будівель столиці. Мешканці зможуть отримувати більше реальних та об’єктивних даних щодо нарахувань, побачити конкретні цифри споживання і вартості тепла у своєму будинку, а головне – порівняти їх з іншими багатоповерхівками. Це і стане поштовхом до енергоефективних заходів, які сприятимуть зниженню споживання тепла, а значить і його вартості», – зазначив Костянтин Лопатін.
Крім того, в рамках підготовки до опалювального сезону проводиться робота з приладами обліку теплової енергії. У цьому році вже відремонтовано понад 200 лічильників, а також проведено повірку понад тисячі вузлів обліку.
Нагадаємо, що «Енергозбут» – структурний підрозділ КП «Київтеплоенерго», який займається обліком відпуску теплової енергії та її продажем, а також збором коштів за надані послуги.
Джерело: КМДА