Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інтернет-конференція он-лайн

Опубліковано 30 липня 2014 року о 09:15

Днями у ДПІ Печерського району ГУ Міндоходів у м. Києві  відбулося спілкування в Інтернет-мережі за участі начальника управління ІТ та обліку платників Лесі Яцути з платниками податків на тему: «Подання звітності в електронному вигляді. Доступність та зручність у користуванні електронними цифровими підписами».  

Шановні платники, до Вашої уваги питання-відповіді, що звучали під час Інтернет-зустрічі:

Який перелік документів для отримання послуг ЕЦП найманими працівниками фізичної особи – підприємця?

Відповідь: Заповнена та підписана реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця), з додатком до розділу другого цієї картки, у двох примірниках);- копія паспорта заявника та підписувача (копії сторінок1-4), засвідчена власноручним підписом (у разі якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилася від ідентифікаційного номера, подається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);- копія облікової картки платника податків - заявника та підписувача  (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО);- копія (засвідчена фізичної особою-підприємцем) та оригінал трудового договору з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення).

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Відповідь: Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів Міндоходів – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів Міндоходів.

На копіях та витягах чиї підписи повинні бути?

Відповідь: Копії та витяги, крім нотаріально завірених, засвідчуються підписом фізичної особи – підприємця та його печаткою (за наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД Міндоходів, якій пред’являються копії разом з оригіналами.

Де отримати  безкоштовні ключі електронного цифрового підпису?

Відповідь: Отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису можна у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, незалежно від місця реєстрації.   Центр сертифікації ключів, що діє при ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, знаходиться за адресою: вул. Лєскова, 4.Телефон для довідок: 201-89-04.

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux