Інтерес європейських туристів до Києва стрімко зростає – Марина Хонда
Управління туризму та промоцій КМДА завершило літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію Києва як туристичної локації для відпочинку. Промокампанія проводилася спільно з найбільшою лоукост-авіакомпанією Європи Ryanair. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
«Туристична привабливість Києва зростає з кожним роком. Тільки за півроку столицю відвідало майже 900 тисяч іноземних туристів. Поява на українських ринках авіаперевезень європейських лоукостерів посилила інтерес до столиці з боку європейців. Рекламна кампанія, яку ми проводили спільно з Ryanair, довела, що Київ є цікавим для іноземців», – зазначила Марина Хонда.
Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німеччини, Великобританії та Ірландії і проводилася на сайті Ryanair та на сторінках лоукостера у соціальних мережах Facebook та Instagram.
За аналітичними даними авіакомпанії Ryanair, яка нещодавно передала звіт Управлінню туризму та промоцій, бронювання квитків до Києва у порівнянні з тим самим періодом минулого року виріс аж на 1537%.
Головними слоганами кампанії були: «Відпустка твоєї мрії у Києві», «Твій ідеальний вікенд у Києві», «Насолоджуйся літом у Києві».
Джерело: КМДА