Інтерактивний сервіс «Пульс»
Головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс» – це забезпечення зворотнього зв’язку та оперативного вирішення нагальних питань платників податків.
Адже, зателефонувавши за номером (044) 284-00-07 кожен громадянин може висловити свої зауваження й пропозиції щодо роботи органів Державної фіскальної служби або повідомити про протиправні дії її працівників.
За вісім місяців 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 163 звернення, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 56;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 79;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 22;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 2;
- щодо перевірки СГ – 4.
За серпень 2014 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 38 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 5;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 25;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 8.
На звернення платників надавались вичерпні відповіді у строк 1-3 діб. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві