Інтерактивний сервіс «Пульс»
Зворотний зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків це головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс».
З початку нинішнього року на сервіс «Пульс» надійшло 77 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 31;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 38;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 3;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 2;
- щодо перевірки СГ – 3.
За травень 2014 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 13 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 3;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 10.
Всі звернення до «Пульсу» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
Нагадуємо, номер ефективного телефонного сервісу «Пульс» (044) 284-00-07
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві