До уваги керівників підприємств, установ та організацій Печерського району міста Києва!
Управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) повідомляє.
Відповідно до пункту 6 Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов’язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою КМУ від 20.09.2005 № 936, підприємства повинні зареєструватися в уповноваженому органі (тобто в Управлінні) не пізніше ніж за два місяці до початку кожного бюджетного року та надати відповідні документи, а саме:
1. Паспорт даних підприємства, працівники якого отримують компенсаційні виплати та допомогу, пов`язані із заробітною платою або стипендією, згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (форма 2, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 13.04.2016 № 391);
2. Списки працівників із зазначенням їх прізвища, імені та по-батькові, категорії, серії та номера посвідчення, місця реєстрації, ідентифікаційного номеру;
3. Графік відпусток працівників та розрахунок витрат на додаткові відпустки на наступний бюджетний рік.
У разі зміни зазначених відомостей та списків працівників підприємство повинно повідомити Управління протягом 20 днів наступного місяця про такі зміни.
Керівники підприємств несуть персональну відповідальність за своєчасність подання документів до уповноваженого органу.
Документи необхідно надати до Управління у термін до 01 листопада 2016 року (адреса: м.Київ, вул.Цитадельна, 4/7, кім.8 телефон (044) 280-05-99. Прийомні години: понеділок, середа з 9 год. до 18 год., четвер 13.45-18.00, п`ятниця 9.00-13.00, обідня перерва 13.00 до 13.45).