До уваги керівників, голів комісій, бухгалтерів організацій та установ Печерського району 27 травня у приміщенні Центральної дирекції відбудеться семінар
Опубліковано 26 травня 2015 року о 17:38
- Права та обов’язки комісії (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, відповідно до постанови правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №25 від 23.06.2008 р.
- Порядок повернення надлишково-заявленого (отриманого) фінансування.
- Про зміни законодавства в сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.2014 №77.
- Про вимоги щодо оформлення довідки для отримання путівки до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу за рахунок коштів ФСС з ТВП та про необхідність надання копії листка непрацездатності після проходження лікування.
- Розгляд актуальних питань на дату проведення семінару.
- Відповіді на запитання.
Семінар відбудеться за адресою: Спортивна площа, 3, к. 310. Початок о 15-00. Для участі у семінарі необхідно зареєструватися за тел. 492-02-18.