Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Для контролерів пасажирського транспорту КП «Київпастранс» організовано професійні тренінги

Опубліковано 28 липня 2016 року о 09:03
фото

Для співробітників КП «Київпастранс» організовано комплексну навчальну програму, спрямовану на формування у працівників підприємства ввічливої, виваженої поведінки та ефективної комунікації у конфліктних ситуаціях, що сприятиме підвищенню рівня культури пасажирів щодо оплати проїзду. Про це повідомили у зазначеному комунальному підприємстві.

Мета тренінгу – підготовка працівників до роботи у реформованому КП, підвищення якості роботи наземного громадського транспорту міста Києва, формування позитивного іміджу комунального підприємства та підвищення рівня довіри пасажирів. Слухачі основ ефективної комунікації – контролери пасажирського транспорту та майбутні тренери з числа працівників КП «Київпастранс».

Заняття проводять викладачі Центру посередництва і модерації Національного університету «Києво-Могилянська академія». Програма навчання складається, як з основ оволодіння професією, так і з навичок етичної поведінки працівників на робочому місці.

 «Нерідко пасажири громадського транспорту скаржаться на поведінку водіїв та кондукторів. Ми знайшли вирішення цієї проблеми. Тренінги з основ ефективної комунікації контролерів-касирів під час роботи на маршруті були ініційовані мною цьогоріч, будучи на посаді генерального директора КП «Київпастранс». Приємно, що вони стали досить успішними, а головне – корисними для співробітників комунального підприємства», – зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

У липні 2015 року тренінг у рамках пілотного проекту проходила група з 12 контролерів пасажирського транспорту. Був повністю змінений підхід до роботи контролерів пасажирського транспорту . Окрім того, в КП «Київпастранс» вже понад рік існує проект «Пасажирський контроль», головна мета якого встановлення та налагодження зворотного зв’язку з пасажирами, що покращить якість перевезення та обслуговування пасажирів при користуванні громадським транспортом.

Джерело: КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux