Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Арсен Аваков: Електронний підпис на ID-карту – державні та бізнес сервіси не виходячи з дому

Опубліковано 05 лютого 2020 року о 14:15

Сьогодні, 5 лютого, Міністерство внутрішніх справ та Державна міграційна служба презентували нову опцію - Кваліфікований електронний підпис на ID-карту (КЕП). Нова послуга абсолютно безкоштовна та дає ряд переваг у електронному сервісі, як державних органів, так і бізнесу.

Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков сказав, що ID-карта видається на основі Єдиного державного реєстру та має надійний захист, містить біометричні дані та дані обміну між всіма реєстрами.

«Сьогодні ми презентуємо ID-карту, як носій електронного підпису. Це можливе зчитування даних всіма операційними системами, перевірка достовірності даних, інструмент автоматизованої ідентифікації та використання у якості надійного захисту за рахунок електронного підпису. Це означає, що ви можете користуватися електронними сервісами. Як державного органу, так і бізнесу. В тому числі реєструвати бізнес. З сьогоднішнього дня електронний підпис на ID-карту можна отримати безкоштовно», - зазначив Арсен Аваков.

«Президент України долучився до 4,4 мільйонів власників сучасних ID-карток. Він став першим, хто скористався новим сервісом МВС і отримав кваліфікований електронний підпис на чіп ID. Тепер кожен власник ID може отримати КЕП», - додав Міністр.

Арсен Аваков зазначив, що вже за два тижні МВС презентує фото-, відеофіксацію порушень на дорогах та електронний образ паспорту.

Послуга доступна для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки. Наразі послугу можна отримати двома способами:

- одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;

- записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

Важливо: для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання. Зазначимо, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням. Однак, в разі небажання власника ID-картки отримати таку послугу, він не зможе скористатися усіма перевагами електронного цифрового підпису.

Голова міграційної служби Максим Соколюк нагадав, що із 2015 року ДМС запроваджує біометричні документи. На сьогоднішній день оформлено більше 15 мільйонів закордонних біометричних паспортів.

«З 2016 року ми запровадили нову ID-карту. З Туреччиною та Грузією у нас діє угода про безперешкодний в’їзд саме по ID-картам, тобто за внутрішнім документом. Наразі тривають перемовини з іншими країнами», - зазначив він.

Довідково

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це один з атрибутів електронного документу, що підтверджує його справжність і приналежність конкретному громадянину. За допомогою електронного підпису можна отримати доступ до інформаційних державним системам і користуватися електронними сервісами.

Джерело: КМУ


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux