Анатолій Корж провів засідання районного оперативного штабу з підготовки до осінньо-зимового періоду 2021-2022 років
Сьогодні, 18 жовтня, перший заступник голови Печерської райдержадміністрації Анатолій Корж провів засідання районного оперативного штабу з підготовки району до осінньо-зимового періоду 2021/2022 за участю керівника РТМ «Печерськ», КП «Київтеплоенерго», представника ВГО ФСТ «України», а також керівників відповідних підрозділів Печерської РДА та комунальних служб району.
Під час засідання було розглянуто та заслухано інформацію по наступним питанням:
- інформацію відділу з питань контролю за благоустроєм щодо санітарного стану прибудинкових територій житлових будинків, які обслуговуються організаціями відомчого підпорядкування;
- інформацію керівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» КП УЗН та КП ШЕУ щодо санітарного стану територій Печерського району та усунення зауважень виявлених під час проведення об’їзду району;
- інформацію керівника КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» щодо кількості працюючої техніки і технічного обладнання (трактори, щітки, відвали, лійки для піскосолянної суміші) їх технічний стан, забезпеченості персоналом для виконання прибирання прибудинкових територій житлових будинків під час усунення наслідків негоди;
- інформацію керівників КП УЗН та КП ШЕУ щодо стану забезпеченості техніки, паливо мастильними матеріалами та персоналом для виконання прибирання територій Печерського району під час усунення наслідків негоди;
- інформацію керівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» та КП ШЕУ Печерського району про затвердження схем розмежування та подальшого обслуговування тротуарів, прилеглих до житлових будинків.
За результатами розгляду порушених питань керівникам комунальних підприємств було надано відповідні протокольні доручення:
- щодо санітарного стану прибудинкових територій житлових будинків, які обслуговуються організаціями відомчого підпорядкування;
- щодо контролю аварійних ситуацій в житлових будинках Печерського району, та забезпечити своєчасне інформування мешканців та керівництва району;
- щодо прискорення роботи стосовно затвердження схем розмежування та подальшого обслуговування тротуарів, прилеглих до житлових будинків.