Фінансове управління
-
Положення про фінансове управління Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
- Cтруктура фінансового управління Печерської районної в місті Києві державної адміністрації" >>>
Структурні підрозділи:
- Відділ бюджетних програм житлово-комунального господарства та капітальних вкладень;
- Відділ бюджетних програм соціального захисту, фізичної культури та спорту;
- Відділ бюджетних програм освіти, культури та органів державної влади;
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності;
Начальник фінансового управління - Іщенко Олена Леонідівна
Адреса: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15;
Телефон: 280-24-26; Факс: 280-27-75;
Email: [email protected];
Розклад роботи та години прийому:
Понеділок-четвер з 8:00 до 17:00,
П'ятниця з 8:00 до 15:45,
Обідня перерва з 12:00 до 12:45
Фінансове управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Основні функції та напрямки роботи:
Фінансове управління Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – управління) є структурним підрозділом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, що утворюється головою районної державної адміністрації, є підзвітним та підконтрольним голові районної державної адміністрації, Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови Київської міської держадміністрації та голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, наказами директора Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), актами відповідного органу місцевого самоврядування, прийнятими у межах його компетенції, а також положенням про управління.
Основними завданнями управління є:
- Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Печерського району міста Києва.
- Здійснення організації роботи, пов’язаної із складанням бюджетних запитів, в тому числі із застосуванням програмно-цільового методу формування показників бюджету, проведення аналізу бюджетних запитів, поданих розпорядниками бюджетних коштів щодо їх відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
- Здійснення організації роботи, пов’язаної із складанням проекту бюджету міста Києва в частині бюджетних призначень, передбачених для адміністрації, як головного розпорядника бюджетних коштів; складання зведеного бюджетного запиту.
- Здійснення організації роботи, пов’язаної із складанням та затвердженням паспортів бюджетних програм за кожною бюджетною програмою, передбаченою для адміністрації, як головного розпорядника бюджетних коштів по програмно-цільовому методу.
- Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат.
- Здійснення в установленому порядку організації та управління виконанням бюджету міста Києва у Печерському районі м. Києва, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету міста Києва в межах бюджетних призначень, передбачених для адміністрації, як головного розпорядника бюджетних коштів та здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства.