Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ роботи із зверненнями громадян

Опубліковано 29 квітня 2024 року о 11:56

Положення про відділ роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації" >>>

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 5/2-А

Електронна адреса: [email protected] 

ПОСАДА

ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ

НОМЕР КАБІНЕТУ

ТЕЛЕФОН

Начальник відділу

ЛУЧКІНА Оксана Миколаївна 

1

280-35-85

Заступник начальника відділу


1

280-35-85

головний спеціаліст

ЄФІМЕНКО Олена Святославівна 

3

280-02-67

головний спеціаліст

КОСТІНА Наталія Іванівна 

4

280-02-67

головний спеціаліст

ЗАГОРОДНЯ Ольга Миколаївна 

4

280-02-67

головний спеціаліст

ПАВЛОВСЬКА Тетяна Володимирівна 

2

280-88-02

головний спеціаліст

ФЕДЧЕНКО Юлія Іванівна 

2

280-88-02

Розклад роботи:

Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; 

обідня перерва з 12:00-12:45

П’ятниця: з 8:00 до 15:45; 

обідня перерва з 12:00-12:45

У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України „Про звернення громадян”, указом Президента України   від 07 лютого 2008 року №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київської міської ради і Київської міської державної адміністрації, та Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Основним завданням відділу є:

  1. Забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян в адміністрації, та її структурних підрозділах;
  2. Проведення консультацій та надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  3. Забезпечення неухильного дотримання графіка та належної організації особистого, виїзного прийомів громадян головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.
  4. Забезпечення щоденного аналізу звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  1. забезпечення необхідних умов для належного (встановленого чинним законодавством) розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з особистих питань та питань діяльності державних органів влади;
  2. проведення консультацій та надання відповідних роз’яснень громадянам, які звернулись на особистий прийом до посадових осіб адміністрації, про порядок розгляду та вирішення їх питань;
  3. запис на особистий прийом громадян до голови, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  4. організація прийому громадян з особистих питань головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, відповідно до затвердженого графіка;
  5. здійснення координації роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
  6. здійснення контролю за виконанням доручень з особистого прийому голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації, у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання інформування керівників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
  7. разом зі структурними підрозділами адміністрації забезпечення проведення прямих телефонних ліній головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації;
  8. відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету міністрів України № 348 від 14.04.1997р. прийом, реєстрація та попередній розгляд звернення громадян, передача їх для розгляду по суті голові, першому заступнику та заступникам голови згідно з розподілом обов’язків;
  9. здійснення контролю за своєчасним та якісним розглядом письмових звернень громадян, які надійшли з центральних органів виконавчої влади, від депутатів всіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів. Окремо, у випадках порушення виконавської дисципліни, готує і інформує для вжиття відповідних заходів реагування голову адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  10. перевірка стану роботи з розгляду письмових звернень та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  11. вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам району.
  12. Здійснює щоденний аналіз звернень, які надійшли до     КБУ «Контактний центр міста Києва»;
  13. Здійснює зворотній зв’язок з заявниками для уточнення інформації, місце визначення проблеми у зверненні та  надає роз’яснення в телефонному режимі щодо питання, з яким звернувся заявник до КБУ «Контактний центр міста Києва».


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux