Відділ роботи із зверненнями громадян
Положення про відділ роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації" >>>
Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 5/2-А
Електронна адреса: [email protected]
ПОСАДА |
ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ |
НОМЕР КАБІНЕТУ |
ТЕЛЕФОН |
Начальник відділу |
ЛУЧКІНА Оксана Миколаївна |
1 |
280-35-85 |
Заступник начальника відділу |
|
1 |
280-35-85 |
головний спеціаліст |
ЄФІМЕНКО Олена Святославівна |
3 |
280-02-67 |
головний спеціаліст |
КОСТІНА Наталія Іванівна |
4 |
280-02-67 |
головний спеціаліст |
ЗАГОРОДНЯ Ольга Миколаївна |
4 |
280-02-67 |
головний спеціаліст |
ПАВЛОВСЬКА Тетяна Володимирівна |
2 |
280-88-02 |
головний спеціаліст |
ФЕДЧЕНКО Юлія Іванівна |
2 |
280-88-02 |
Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00;
обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45;
обідня перерва з 12:00-12:45
У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України „Про звернення громадян”, указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київської міської ради і Київської міської державної адміністрації, та Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Основним завданням відділу є:
- Забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян в адміністрації, та її структурних підрозділах;
- Проведення консультацій та надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації;
- Забезпечення неухильного дотримання графіка та належної організації особистого, виїзного прийомів громадян головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.
- Забезпечення щоденного аналізу звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечення необхідних умов для належного (встановленого чинним законодавством) розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з особистих питань та питань діяльності державних органів влади;
- проведення консультацій та надання відповідних роз’яснень громадянам, які звернулись на особистий прийом до посадових осіб адміністрації, про порядок розгляду та вирішення їх питань;
- запис на особистий прийом громадян до голови, першого заступника та заступників голови адміністрації;
- організація прийому громадян з особистих питань головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, відповідно до затвердженого графіка;
- здійснення координації роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
- здійснення контролю за виконанням доручень з особистого прийому голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації, у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання інформування керівників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
- разом зі структурними підрозділами адміністрації забезпечення проведення прямих телефонних ліній головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації;
- відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету міністрів України № 348 від 14.04.1997р. прийом, реєстрація та попередній розгляд звернення громадян, передача їх для розгляду по суті голові, першому заступнику та заступникам голови згідно з розподілом обов’язків;
- здійснення контролю за своєчасним та якісним розглядом письмових звернень громадян, які надійшли з центральних органів виконавчої влади, від депутатів всіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів. Окремо, у випадках порушення виконавської дисципліни, готує і інформує для вжиття відповідних заходів реагування голову адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
- перевірка стану роботи з розгляду письмових звернень та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
- вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам району.
- Здійснює щоденний аналіз звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»;
- Здійснює зворотній зв’язок з заявниками для уточнення інформації, місце визначення проблеми у зверненні та надає роз’яснення в телефонному режимі щодо питання, з яким звернувся заявник до КБУ «Контактний центр міста Києва».