Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ контролю

Опубліковано 29 квітня 2024 року о 11:52

Місцезнаходження: 01010 м.Київ, вул. М.Омеляновича-Павленка, 15 

Електронна адреса: [email protected]

Посада Прізвище, ім'я, по батькові Кабінет Телефон
Начальник відділу Щербич Валентина Тимофіївна 207 280-24-34
Заступник начальника відділу
306 -
Головний спеціаліст Лук'янчук Марина Владиславівна 306 -
Головний спеціаліст Патер Оксана Ігорівна 205 -
Провідний спеціаліст Ковальчук Т.Л.   205 280-42-18


Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45

Основними завданнями відділу є:

  1. здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень і доручень Київського міського голови,розпоряджень КМДА та голови райдержадміністрації та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;
  2. підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  3. інформування голови райдержадміністрації про стан виконавської дисципліни;
  4. підготовка проектів розпоряджень з питань, що належать до компетенції відділу.

Відділ контролю відповідно до покладених на нього завдань:

  1. веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами та контроль за якими покладено на відділ;
  2. перевіряє виконання структурними підрозділами райдержадміністрації документів та реагування на депутатські запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  3. забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів РДА про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  4. готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам РДА щотижневі нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів;
  5. готує інформаційно-аналітичні матеріали про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах РДА;
  6. розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації контролю за станом виконавської дисципліни;
  7. проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад та щотижнево інформує голову райдержадміністрації, його заступників;
  8. вносить пропозиції про розгляд на засіданнях Колегії та загальних нарадах райдержадміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах РДА.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux