Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Опубліковано 29 квітня 2024 року о 11:56

Місцезнаходження:  м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15

Електронна адреса:  [email protected] 

Розклад роботи:

Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; 

обідня перерва з 12:00 -12:45

П’ятниця: з 8:00 до 15:45; 

обідня перерва з 12:00-12:45

Посада

П.І.Б

Робочий телефон

Електронна адреса

Начальник відділу

Сучков Денис Сергійович

280-70-18

[email protected] 

Заступник начальника відділу

Васильчук Максим Михайлович

280-70-18

[email protected] 

Старший інспектор

Остапенко Костянтин Іванович

 

 

Старший інспектор

Тодчук Олена Валеріївна

 

 

Старший інспектор

Рудницька Наталія Іванівна

 

 

Водій

Мельніков Олександр Олександрович

 

 

 Основним завданням відділу є:

  1. здійснення матеріально технічного і господарсько-побутового забезпечення діяльності районної державної адміністрації
  2. здійснює в установленому порядку матеріально-технічне забезпечення виборів і референдумів, сесій і депутатських днів районної ради;
  3. вносить на розгляд керівництва адміністрації проекти розпоряджень, заходів, доповідні записки та інформації з питань, що належать до компетенції відділу;
  4. вивчає потреби господарсько-технічного забезпечення працівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів адміністрації, аналізує і складає поточні та перспективні плани;
  5. здійснює господарсько-технічне забезпечення та обслуговування конференцій, нарад, засідань, зустріч делегацій та інших заходів, які проводить адміністрація у районі;
  6. матеріально-технічне забезпечення діяльності працівників адміністрації засобами оргтехніки і зв‘язку, канцелярського обладнання для підвищення ефективності, якості та культури праці;
  7. бере участь в підготовці та укладанні договорів по обслуговуванню і ремонту приміщень, техніки, матеріальних засобів, ощадливому витрачанню коштів;
  8. планує і організовує, згідно переліку робіт, проведення капітального та поточного ремонту приміщень підрядчиками в межах запланованих коштів;
  9. здійснює систематичний контроль технічних працівників за виконанням робіт по профілактичному ремонту приміщень, теплового господарства, вентиляційного устаткування, електросистеми, засобів зв‘язку;
  10. складає та направляє в замовленому порядку заяви на необхідне канцелярське і господарське обладнання, оргтехніку. Представляє адміністрацію в інших органах влади і організаціях. Одержує, обліковує, розподіляє, відповідає за матеріальні цінності райдержадміністрації, а також звітує за їх вірне використання;
  11. організовує заходи щодо покращення охоронно-пропускного режиму, пожежної безпеки та санітарно-технічних вимог;
  12. контролює дотримання правил, інструкцій та виконання розпоряджень голови райдержадміністрації по господарських питаннях;
  13. розробляє заходи по організації режиму економії матеріальних, паливно-енергетичних ресурсів і здійснює контроль за їх виконанням;
  14. подає консультативно-дорадчу допомогу районним державним адміністраціям з питань організації адміністративно-господарської діяльності, приймає участь в контрольних перевірках цих закладів.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux