Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за жовтень
З початку 2021 року на розгляд до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 23091 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 16237 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 1201 звернення через Урядову гарячу лінію, 5653 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Службами району за жовтень розглянуто 1877 звернень, на поточному розгляді знаходиться 730 звернень.
За жовтень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2468 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1791 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 95 звернень через Урядову гарячу лінію, 582 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах та відповідних службах Печерської РДА.
Керівництво Печерської райдержадміністрації вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.