Упродовж січня «Центр комунального сервісу» навчив 120 охочих користуватися онлайн-сервісами для сплати за комунальні послуги
У січні 120 мешканців Києва пройшли навчання, які допомагають опанувати онлайн-сервіси з оплати комунальних послуг та дистанційного вирішення питань, пов’язаних із отриманням житлово-комунальних послуг. Про це повідомили в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Наразі понад 600 тисяч киян користуються особистим кабінетом ЦКС, у якому без комісії за усі спожиті комунальні послуги можна розрахуватися «Карткою киянина» та вирішити питання дистанційно, залишивши відповідне звернення.
Уміння користуватися такими сервісами особливо важливе для людей старшого віку, які витрачають багато сил і часу в чергах для оплати комунальних послуг, проте надзвичайно завзято ставляться до навчання.
Навчання містить детальну інструкцію з користування зручними інтернет-сервісами та практичне заняття, завдяки якому слухачі мають можливість:
- зареєструватися в особистому кабінеті «Центру комунального сервісу»;
- передати показання квартирних лічильників води та опалення;
- надіслати онлайн-звернення фахівцю ЦКС;
- створити заявку на повірку, заміну чи встановлення лічильників;
- оплатити за усі спожиті комунальні послуги (без комісії – «карткою киянина»).
Для реєстрації на навчання достатньо за посиланням https://edu.cks.com.ua/rozklad-zanyat натиснути «Зареєструватися» на зручну дату або зателефонувати за номером: (044) 591-21-22.
Джерело: КМДА