Сергій Мартинчук провів робочу нараду з питань виконання звернень громадян, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 16 січня, голова Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергій Мартинчук провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, які надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт.
Зокрема, було розглянуто стан виконавчої дисципліни та роботи комунальних та профільних служб району щодо розгляду звернень громадян, які надійшли в період з 09.01.2017 по 16.01.2017.
Серед найбільш проблемних питань з якими звертались мешканці міста за тиждень стосувалися – опалення (215 звернень); прибирання, санітарного утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою (159 звернень); водопостачання (74 звернення); утримання будинку (50 звернень); освітлення (31 звернення); електропостачання (28 звернень); роботи ліфтів (25 звернень); обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем (23 звернення); перерахунку плати й нарахування квартплати, укладання договорів (17 звернень).
Очільник Печерського району дав доручення присутнім тримати всі звернення під постійним контролем, відпрацювати алгоритм дій задля забезпечення виконання звернень, що надходять від мешканців району. Сергій Мартинчук наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, а директорам житлово-експлуатаційних дільниць доручено проводити аналіз показників власної діяльності, працювати в напрямку їх покращення та забезпечити індивідуальний підхід при вирішенні проблем, з якими звертаються мешканці району.