Фахівці КП «Київреклама» спільно з представниками рекламного ринку проінспектували з 19 до 22 травня Печерський район столиці. У результаті фахівці виявили 267 порушень операторами чинного законодавства.
Найпоширеніше з них – розміщення конструкцій всупереч Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві (155 об’єктів), на другому місці – перевищення заявлених площ носіїв (56 об’єктів). Ще 43 об’єкта встановлено без дозволів, а 13 – у місцях, що не відповідають виданій документації.
«Ми залучаємо операторів зовнішньої реклами до інспекцій, щоб ні у кого не виникало сумнівів в обґрунтованості вимог «Київреклами» до розміщення конструкцій. Ми працюємо абсолютно прозоро і готові співпрацювати з бізнесом для наведення ладу на столичних вулицях. Тобто, ми виконуємо завдання, яке поставив перед нами Київський міський голова Віталій Кличко», – каже в. о. директора підприємства Наталія Гончарова.
Аналогічні перевірки провели й у Святошинському та Солом’янському районах (наразі підбивають підсумки). Цього тижня проінспектують також Голосіївський і Дніпровський.
Джерело: КМДА