Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА
За 2021 рік на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 18844 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі: 13239 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 1037 звернень через Урядову гарячу лінію, 4568 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»
За серпень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 2977 звернень до Контактного центру міста Києва, в тому числі: 1938 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 175 звернень через Урядову гарячу лінію, 864 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва».
Протягом серпня відділами, управліннями та службами Печерського району розглянуто 2984 звернення, на поточному розгляді знаходиться 242 звернення.
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.