Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У Києві понад 2700 носіїв зовнішньої реклами працює на соціальну місію: посилює волю українців боротися і перемагати

Опубліковано 03 червня 2022 року о 13:20

У Києві понад 2700 носіїв зовнішньої реклами працює на соціальну місію: посилює волю українців боротися і перемагати. Білборди, сітілайти, а також реклама в метро говорять голосами міст-героїв, дякують захисникам і всім, хто допомагає Україні на шляху до перемоги у війні. Про це повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

«Оператори реклами переорієнтувалися з перших годин повномасштабного вторгнення і підключилися до інформаційних військ. Наразі чи не вся цифрова зовнішня реклама Києва працює суто на суспільні потреби. Кожного дня на екранах з’являються все нові й нові повідомлення, направлені на інформаційну та морально-психологічну підтримку містян», – зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

Зовнішня реклама розповсюджує важливі меседжі Міністерств, Збройних Сил України, СБУ, добровольчих батальйонів, волонтерських та громадських організацій, допомагає збирати кошти для армії і постраждалих від дій агресора,

Зовнішня реклама також поширює інформацію, яка може врятувати життя: до прикладу, наразі в місті розміщено інструкції, як діяти у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів. Під час повномасштабного вторгнення оператори інструктують людей, як безпечно повідомити СБУ про пересування ворожої техніки. Також розміщувалась інформація, як солдати окупаційної армії можуть відмовитись від участі в загарбницьких діях і здатись у полон. Оператори проводили об’єднавчі кампанії з візуально простими й водночас емоційно потужними зверненнями від містян до містян: львів’яни підтримують харків’ян, ужгородці – маріупольців, захід піклується про схід, а схід країни звитяжно стримує загарбників.

Також реклама підкреслює важливість економічного фронту, адже робота підприємців – це важливий внесок у Перемогу.

«Я б хотіла подякувати операторам реклами за їхню активність і оперативність. Під час війни від швидкості донесення важливих меседжів залежать людські життя. Хотіла б подякувати підприємцям, які власним коштом транслюють суспільно значущу інформацію – це, дійсно, прояв соціальної відповідальності бізнесу», – наголосила Оксана Поліщук.

Вона нагадала, що міська влада також пішла назустріч бізнесу і звільнила операторів від плати за користування місцями комунальної власності на період дії воєнного стану.

«В умовах воєнного стану економіка повинна працювати. Тому місто надало бізнесу низку пільг, у тому числі й операторам реклами. Ми розуміємо, наскільки важлива робота на інформаційному фронті, а також розуміємо, що галузь зараз не отримує комерційних надходжень, але продовжує забезпечувати своїх  працівників заробітною платою і надає доступ до рекламних площин бізнесу, який відновлює роботу. Зараз важливо працювати разом для  Перемоги», – підкреслила Оксана Поліщук.

Джерело: КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux