Щодо звернень на гарячу лінію «Пульс»
За 7 місяців 2015 року на сервіс ДФС «Пульс» надійшло 194 звернення, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, а саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 92;
- щодо роботи органів ДФС – 68;
- система електронного адміністрування ПДВ – 14;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 6;
- щодо перевірки СГ – 5;
- щодо роботи ЦОП – 4;
- щодо корупційних дій – 3;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 2.
Зокрема, у липні 2015 року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 64 звернення, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, а саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 30;
- щодо роботи органів ДФС – 17;
- система електронного адміністрування ПДВ – 14;
- щодо перевірки СГ – 2;
- щодо роботи ЦОП – 1.
Всі звернення на «Пульс» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
Нагадаємо, що за допомогою гарячої лінії «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії - (044) 284-00-07.
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві