Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА


З 12 по 18 вересня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 508 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання: водопостачання - 92 звернення; утримання будинку - 25; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 64; робота ліфтів - 20; освітлення - 98; перерахунок та нарахування квартплати, укладання договорів - 15; обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 21; порушення правил виконання робіт на об’єктах благоустрою - 17; електропостачання - 13; ремонт та укладання асфальтного покриття - 13 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 305 звернень, на 168 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді.