Центр сертифікації ключів. Питання відповіді:
1.Послуги, що надає центр сертифікації ключів при ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису:
реєстрація заявників;
надання у користування надійних засобів ЕЦП;
допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);
надання послуг фіксування часу;
консультативні послуги за зверненнями підписувачів.
2.Документи, які необхідно подати фізичній особі для отримання ЕЦП
Фізичній особі для отримання ЕЦП необхідно подати наступні документи:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи - підприємця) у двох примірниках;
- копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорту (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
3.Документи, які необхідно подати юридичній особі для отримання ЕЦП
Для юридичної особи необхідно подати наступні документи:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
Центр сертифікації ключів при ЦОП ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві функціонує за адресою: м. Київ, вул. Лєскова, 4. Телефон консультанта-модератора: 201-89-04.
4.Документи, які необхідно подати фізичній особі-підприємцю для отримання ЕЦП?
Фізичній особі –підприємцю необхідно подати наступні документи:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи - підприємця), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
- копія паспорту заявника та підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорту (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків заявника та підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
5.Термін дії посилених сертифікатів ключів
Міністерство доходів і зборів України подовжило термін дії посилених сертифікатів ключів до двох років.
Відповідні зміни запроваджені наказом Міндоходів України від 01.11.2013 № 79 "Про формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії".
З 1 листопада 2013 року всім клієнтам Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів України формують посилені сертифікати ключів строком дії до двох років.
Електронні ключі, видані раніше, продовжують діяти один рік.
6. Сервіс: «Звітність» в «Електронному кабінеті платника»
Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість:
- створення пакету податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
- перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
- вибору органу Міндоходів до якої має бути подана звітність;
- подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
- перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.
7. Сервіс «Електронний кабінет платника»
За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:
підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.uа або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.
На сьогодні в Електронному кабінеті платника впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар» та «Облікові дані».
8. Відчуйте переваги Електронного кабінету платника податків!
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві звертає вашу увагу, що онлайновий сервіс - Електронний кабінет платника податків містить наступні сервіси:
Звітність - надає користувачу можливість:
створення пакета податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
вибору ДПІ, до якої має бути подана звітність;
подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.
Розрахунки з бюджетом - забезпечує користувачу можливість доступу до інформації про стан розрахунків з бюджетом по податках, зборах (обов'язкових платежах).
Податковий календар - нагадує користувачу про терміни подання звітності та сплати податків, зборів, обов'язкових платежів.
Облікові дані платника - інформує користувача щодо його облікових даних (за даними Міндоходів).
Звірення розрахунків з бюджетом - надає користувачу можливість звірення своїх розрахунків з бюджетом безпосередньо зі свого робочого місця, не витрачаючи час на відвідування органів Міндоходів.
Книга обліку доходів і витрат - забезпечує для фізичних осіб - підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) і фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, можливість ведення Книг обліку доходів і витрат в електронному вигляді.
Якщо платник виявив помилку у відправленому звіті, він може надіслати засобами "Електронного кабінету платника податків" уточнюючий звіт.
Електронним сервісом "Електронний кабінет платника податків" можуть скористатися платники податків юридичні особи та самозайняті особи - фізичні особи - підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Звертаємо увагу, що Центр сертифікації ключів знаходиться в ЦОП ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Лєскова, 4. Також можна звернутися до консультанта-модератора за телефоном: 201-89-04.
9. Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?
Відповідь: Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів www.acskidd.gov.ua (Розділ «Пошук сертифікатів») та зберегти їх на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або іншу папку обрану в якості файлового сховища. Для пошуку посиленого сертифіката відкритого ключа слід використовувати поля «Код ЄДРПОУ»/ «Код платника податків».
10. Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката ?
Відповідь: Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.
Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».
11. Змінились посадові особи на підприємстві або необхідно змінити ключі діючим посадовим особам, як оновити посилені сертифікати ключів?
Відповідь: Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового зазначений договір необхідно переукласти.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві