Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА


З 4 по 8 квітня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 346 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання водопостачання - 77 звернень; утримання будинку - 36; утримання зелених насаджень - 31; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 22; робота ліфтів - 23; освітлення - 20; перерахунку та нарахування квартплати - 16; ремонт асфальтного покриття - 14; обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 12 звернень.
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто та відповідно до термінів виконано і знято з контролю 228 звернень, на 155 звернень надано роз’яснення заявникам та направлені відповіді. Відділом контролю перевірено, зареєстровано та відправлено мешканцям 52 відповіді на їх звернення до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».