Звіт про діяльність відділу контролю Печерської РДА
З 28 березня по 1 квітня 2016 року фахівцями відділу контролю Печерської райдержадміністрації попередньо опрацьовано і передано на виконання у структурні підрозділи РДА 379 звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551».
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання водопостачання - 78 звернень; незадовільного опалення - 42 звернення; утримання будинку - 37; прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 32; перерахунку та нарахування квартплати - 24; освітлення - 20; обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 18; утримання зелених насаджень - 17; робота ліфтів - 14 звернень;
Структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації розглянуто і виконано - 252 звернень, 139 звернень - опрацьовано та передано на перевірку до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551».