У Печерській РДА відбулося засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати та інших соціальних виплат
Сьогодні, 11 лютого, заступник голови Печерської райдержадміністрації Анатолій Невмержицький провів засідання комісії з розгляду питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат і питань легалізації виплати заробітної плати й зайнятості населення у Печерському районі. Фотозвіт.
На засідання були запрошені керівники та представники підприємств, установ та організацій Печерського району для заслуховування інформації щодо причин низького рівня виплати заробітної плати найманим працівникам, а також були запрошені ті, на яких існує заборгованість із сплати внесків до Пенсійного фонду України.
З початку 2016 року проведено 3 засідання комісії, на яких заслухано 12 керівників проблемних підприємств, з яких п’ять підприємств, де існувала заборгованість із виплати заробітної плати, зі сплати податків та інших обов’язкових соціальних платежів та сім підприємств, на яких виплата заробітної плати здійснювалась в розмірі нижчому за середній по відповідній галузі в місті Києві.
Комісією надано 12 рекомендацій та пропозицій посадовим особам підприємств, установ та організацій району, які спрямовані на погашення заборгованості із заробітної плати та платежів до бюджету, у тому числі, щодо підвищення середньої заробітної плати до рівня заробітної плати у відповідній галузі по місту.
Завдяки проведеній Печерською райдержадміністрацією роботі, протягом січня 2016 року погашено заборгованості із виплати заробітної плати на загальну суму 539,3 тисяч гривень, збільшено посадові оклади та кількість штатних працівників на ТОВ «УКРГРАНІТПОСТАЧ».
Стан справ з погашення заборгованості із заробітної плати і податків, наповнення бюджету та підвищення розміру заробітної плати на підприємствах до середнього розміру заробітної плати у відповідній галузі по місту знаходиться на постійному контролі у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації.