Сергій Мартинчук провів робочу нараду щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»


Сьогодні, 9 грудня, голова Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергій Мартинчук провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, які надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт.
Протягом тижня, питання, які порушували мешканці у своїх зверненнях, стосувалися:
- опалення -183 звернення;
- водопостачання - 110 звернень;
- прибирання, санітарного утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 109 звернень;
- освітлення - 44 звернення;
- електропостачання - 43 звернення;
- утримання будинку - 40 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем - 30 звернень;
- ліфтів - 25 звернень;
- перерахунку плати й нарахування квартплати, укладання договорів - 17 звернень.
Під час наради були розглянуті проблемні питання, які виникають при опрацюванні звернень громадян, також на постійному контролі залишається невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян.
На завершення наради, Сергій Мартинчук наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, а також систематично проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.