Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Робота із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Печерському районі м.Києва

Опубліковано 11 лютого 2014 року о 09:48

Управлінням Пенсійного фонду України в Печерському районі м.Києва забезпечено всебічний розгляд звернень, вирішення порушених в них питань, захист законних прав та інтересів громадян.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» за №393/96-ВР від 02.10.1996: «Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.»

Всі звернення розглядаються у терміни, що визначені діючим законодавством. А саме ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Отже, звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Довідково: в 2013 році загальна кількість звернень до управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва склала 376, в тому числі – 159 письмових.

Найбільша кількість (243) звернень стосується питання перерахунків пенсій.

                    

 Так, з цього питання за роз’ясненнями звертались такі категорії осіб:

  • Інваліди ВВВ – 5 звернень;
  • Інваліди інших категорій – 20 звернень;
  • Діти війни – 43 звернення;
  • Інваліди, учасники ліквідації ЧАЕС- 15 звернень;
  • Науковці – 15 звернень;
  • Державні службовці – 29 звернень;
  • Військовослужбовці – 2 звернення;
  • Інші – 114 звернень.

Аналіз звернень свідчить, що в переважній більшості випадків порушуються питання пенсійного забезпечення згідно Законів України «Про загальнообов’язкове  державне пенсійне страхування», «Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про наукову та науково-технічну діяльність», «Про державну службу».

Звертаємо особливу увагу на ст.5 вищезгаданого Закону « Вимоги до звернення» та ст.8 «Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню»». Знання цих статей  допоможе уникнути непорозумінь під час подання звернення .

Звернення громадян, які стосуються пенсійного забезпечення громадян, аналізуються та опрацьовуються безпосередньо при відділах призначення та перерахунку пенсій за адресою:  м. Київ вул. Кловський узвіз, 14-А, к.2, тел.280-71-68; телефон громадської приймальні 234-33-85.   


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux