П’яту частину звернень на «Пульс» надіслала столиця
Протягом поточного року на антикорупційний сервіс Міндоходів «Пульс» звернулися 926 столичних заявників з поміж майже 5 тисяч загалом по всій Україні. При цьому всі звернення були оперативно розглянуті, а заявникам повідомлено про прийняті рішення та вжиті заходи.
Після того, як сервіс «Пульс» став приймати скарги з митних питань, у Києві за цим напрямом також надійшло 306 звернень.
Найбільше дзвінків на «Пульс» надходить від платників податків Шевченківського (22 %), Печерського (14 %) та Солом’янського (12 %) районів столиці.
Як і раніше, популярною серед заявників залишається податкова тематика. Найбільше платників податків турбували питання організації роботи столичних органів Міндоходів, саме з цього приводу подані 43 % звернень від киян на «Пульс».
Близько 46 % платників вирішили за допомогою сервісу питання, які виникли при поданні електронної звітності та реєстрації податкових накладних. Також 4 % заявників звертались з інформацією щодо перевірок суб’єктів господарювання, ще 4 % з’ясовували порядок реєстрації платником ЄСВ та платником ПДВ.
Про корупційні дії працівників ГУ Міндоходів у м. Києві повідомив лише 1 заявник, 3 звернення про корупційні дії надійшло в адресу працівників Київської міжрегіональної митниці Міндоходів.
Нагадаємо, сервіс Міндоходів «Пульс» створений для оперативного реагування на скарги і звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо некоректного ставлення, перевищення повноважень або неякісного обслуговування працівниками Міндоходів. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
ГУ Міндоходів у м. Києві