« Пульс » - ефективний інтерактивний зв’язок
Головний принцип роботи інтерактивного сервісу «Пульс» – зворотний зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Так, за січень - листопад 2013 року на сервіс «Пульс» надійшло 113 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 35;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 64;
- щодо перевірки СГ – 9;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 2;
- щодо роботи ЦОПП – 3.
Зокрема, за листопад цього року на гарячу лінію «Пульс» надійшло 10 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 2;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 7;
- щодо роботи ЦОПП – 1.
Під час розгляду інформації, що надходила на сервіс «Пульс», заступниками начальника інспекції (начальниками самостійних структурних підрозділів) проводились особисті зустрічі та/або телефонні розмови із заявниками, під час яких останнім була надана інформація про вжиті заходи та роз’яснено правомірність дій працівників ДПІ для досягнення порозуміння. Всі звернення до «Пульсу» опрацьовуються протягом одного-двох днів.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує усім платникам податків, що сервіс «Пульс» працює за тел.(044) 284-00-07. Звертаємо вашу увагу, що лінія діє цілодобово: з 8.30 до 20.00 звернення приймають оператори, а у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві