Міфи і правда про коронавірус: як у Києві триває інформаційно-роз’яснювальна кампанія для профілактики розповсюдження хвороби
Оперативне інформування киян про ситуацію із коронавірусом в Києві лишається одним із головних пріоритетів влади. Щоб вберегти життя та здоров’я людей, необхідно щоденно нагадувати про можливу небезпеку та заходи, які дозволяють мінімізувати ризики. На цьому наголошували учасники прес-конференції, присвяченої інформаційній кампанії «Карантин послаблено – небезпека COVID-19 залишається» у прес-центрі «Укрінформу».
Представники ГО «Життя», Центру громадського здоров’я МОЗ України, КП «Центр публічної комунікації та інформації» розповіли про те, як нині здійснюється комунікація між мешканцями столиці, владою і медиками, які борються із поширенням хвороби. Зокрема, столична влада щоденно інформує про ситуацію в місті: регулярно відбуваються тематичні онлайн прес-брифінги Київського міського голови Віталія Кличка, роз’яснювальну роботу серед мешканців проводять усі відповідальні служби міста.
«Для будь-якого міста поширення коронавірусу – це виклик як у соціальній, так і політичній галузі. Але найголовнішим, я вважаю, є виклик у сфері комунікації. Із самого початку пандемія обросла різними міфами і чутками, тому мета інформаційної кампанії нашого центру – донести до людей простою мовою, що саме убезпечує їх від хвороби і запобігає її поширенню», – наголосила директор КП «Центр публічної комунікації та інформації» Анна Куницька.
Оскільки центр є діалоговим майданчиком між громадою і владою, тут співпрацювали з Асоціацією малого та середнього бізнесу і районними державними адміністраціями. Завдяки цій роботі створено постери-наліпки з основною інформацією про правила поведінки в закладах Києва. На радіостанціях запущена ротація аудіо роликів щодо запобігання захворювання, вийшов спеціальний випуск газети «Вечірній Київ» про COVID-19, який розповсюджується в місті.
«У соцмережах на наших сторінках «Центру публічної комунікації та інформації» запущена кампанія щодо спростування міфів про коронавірус. Ми регулярно моніторимо ситуацію в Києві, створюємо роз’яснювальні інфографіки. На сторінці центру у Фейсбуці працює чат-бот, який допомагає швидко дізнатися, що робити, якщо людина відчула певні симптоми, а також надаємо номери телефонів фахівців і лікарів», – розповіла Анна Куницька.
До початку навчального процесу «Центр публічної комунікації та інформації» разом із Департаментом освіти і науки КМДА також розроблятиь інформаційну кампанію про правила поведінки учнів, вчителів і батьків, які приводять дітей до школи.
Джерело: КМДА