Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інтернет-конференція щодо ЕЦП

Опубліковано 20 листопада 2013 року о 10:34

 Днями в ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проводилась Інтернет-конференція за участі начальника управління ІТ та обліку платників районного відомства Лесі Яцути на тему: «Отримання ключів електронно-цифрового підпису. Подання електронної звітності засобами телекомунікаційного зв’язку».

Вашій увазі питання-відповіді, розглянуті під час Інтернет-конференції:

  1. В якому випадку можуть бути відкликані сертифікати ЕЦП, які були отримані в АЦСК та як про це повідомляється посадовим особам ЮО або ФОП?

Відповідь: Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - Центр) встановлений виключний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (далі – сертифікат (и)):

Сертифікат автоматично скасовується Центром, без надання окремого повідомлення заявнику (підписувачу), у випадку не поновлення заблокованого сертифіката протягом 30 календарних днів або закінчення строку чинності сертифіката підписувача.

Сертифікат скасовується за письмовою заявою, без додаткового повідомлення, у випадку припинення діяльності суб’єкта господарювання – заявника, розірвання підписувачем трудового договору з юридичною особою – заявником, у разі компрометації особистого ключа, за заявою заявника або його уповноваженого представника.

Сертифікат ключа може бути достроково скасований Центром, з письмовим або електронним повідомленням заявника, у разі:

  • набрання законної сили рішенням суду про скасування посиленого сертифіката ключа;
  • смерті підписувача або оголошення його померлим за рішенням суду;
  • визнання підписувача недієздатним за рішенням суду;
  • надання заявником недостовірних даних, припинення (розірвання) договору з заявником.

Скасовані сертифікати поновленню не підлягають.

Інформація про усі скасовані сертифікати автоматично заноситься до Списку відкликаних сертифікатів, який публікується на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://www.acskidd.gov.ua/) та є доступним кожному користувачу.

 2. Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі сертифікації?

Відповідь: Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012, передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.

 3. Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Відповідь: Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів Міндоходів – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів Міндоходів.

 4. Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?

Відповідь: Під час великих навантажень на приймальний шлюз Міндоходів, строк між відправленням звіту та надходженням квитанції може збільшуватись, разом з цим, якщо квитанції не надходять на протязі великого проміжку часу, необхідно перевірити:

-     правильність налаштування профілю підприємства в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» («Після збереження звіти – відправити електронною поштою»);

-     налаштування поштової скриньки, а саме: послугами якого провайдеру користується клієнт (чи відноситься поштовий провайдер до групи «рекомендованих»), POP3 та SMTP налаштування. У разі використання корпоративної поштової скриньки рекомендуємо створити окрему поштову скриньку для подання звітності в електронному вигляді.

Якщо після вжитих заходів та повторного надсилання договору/звіту квитанції так і не надійшли, необхідно зателефонувати за одним із номерів технічної підтримки з питань приймання та обробки звітності в електронному вигляді: (044) 323-01-11, (066) 555-01-11, (067) 555-01-11.

 5. Що робити у разі втрати особистого ключа?

Відповідь: Файл особистого ключа має ім’я «Key-6.dat» та за замовчуванням має атрибут прихованого файлу. Для його відображення, необхідно у налаштуваннях папок увімкнути можливість відображення прихованих файлів та папок.

У разі втрати, пошкодження особистого ключа чи втрати паролю до нього необхідно звернутись до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому ви отримували послуги електронного цифрового підпису, подавши при цьому заяву на скасування посилених сертифікатів та реєстраційну картку для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа. 

 ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux