Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Бюджетна комісія погодила концепцію розвитку ЦНАП на 2016-2018 роки

Опубліковано 14 червня 2016 року о 09:01
фото

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально економічного розвитку депутати погодили затвердження Концепції розвитку центрів надання адміністративних послуг у місті Києві на 2016-2018 роки. Про це повідомляє прес-служба Київради.

Упродовж 2011-2013 років у столиці було утворено 11 центрів надання адмінпослуг (1 міський та 10 районних). Більшість ЦНАП утворені на базі дозвільних центрів. До 2015 року міський центр знаходився у структурі апарату виконавчого органу Київради (КМДА), лише наприкінці 2014 він був виділений в окремий структурний підрозділ. Районні ЦНАП досі перебувають у структурі апаратів райдержадміністрацій. Різне підпорядкування центрів зумовлює різнобічний підхід до організації їх діяльності, унеможливлює комплексне управління системою надання адмінпослуг із визначенням стратегічних пріоритетів.

“Яскравим прикладом такого різнобічного підходу є кількість адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Якщо міський центр надання адміністративних послуг наразі надає 132 адмінпослуги, по кількість послуг, які надаються через районні ЦНАП коливається в межах 62-92 попри те, що всі центри надання адмінпослуг мають однаковий організаційно-правовий статус. Загалом щорічно додається в середньому 20% адміністративних послуг, які мають мають надаватися через ЦНАП як на рівні міста, так і на рівні районів”, - зазначає директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.

Аби виправити всі недоліки та якісно покращити роботу ЦНАП і напрацьовано відповідну концепцію. Зокрема проект рішення передбачає затвердження переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, уніфікацію такого переліку на рівні міста та районів, створення належної матеріально-технічної бази ЦНАП, збільшення кількості адміністраторів, створення передумов для переведення максимально можливої кількості надання адмінпослуг в електронний вигляд.

“У Києві впродовж 3 років реалізації Концепції буде відкрито 24 територіальних підрозділи Центру надання адміністративних послуг. Тільки в цьому році запуститься 10 таких установ, у наступному – ще 8. Решта 6 відриється у 2018 році. А загалом кількість ЦНАП у столиці із урахуванням міського, районних та територіальних підрозділів буде становити 35. Крім того, одне з нагальних завдань — максимально можливу кількість адміністративних послуг перевести в електронний вигляд. У тому числі за допомогою ідентифікатора користувача «Картка киянина» та через веб-портал”, — говорить секретар постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Георгій Ясинський.

Відповідний проект рішення також мають погодити постійна комісія Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків, а також постійна комісія з питань регламенту та депутатської етики.

Джерело: КМР


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux