Головна  →  Новини  →  17 травня 2019

Контактний центр міста Києва 15-51 удосконалює свою роботу: у Печерському районі запрацювала нова програма опрацювання звернень громадян

17 травня 2019 року,  голова Печерської райдержадміністрації Сергій Мартинчук провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо впровадження нового програмного забезпечення для опрацювання звернень, що надходять до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51». Фотозвіт

Нове програмне забезпечення «GRM – 1551» впроваджено з метою вдосконалення прийому звернень, їх опрацювання та покращення загального показника роботи контактного центру 15-51.

Печерський район міста Києва першим почав використовувати дане програмне забезпечення та удосконалювати роботу кол-центру.

Крім того, під час наради розглянули проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян та обговорили невідкладне опрацювання звернень з якими звертаються заявники.

На завершення наради, Сергій Мартинчук наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно відноситись дуже відповідально та виважено, а також проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.       

Перейти до спискуВерсiя для друку