Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Порядок реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі її виписки філією.

Опубліковано 30 вересня 2013 року о 09:28

Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому ст.183 Податкового кодексу України.

Продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

 Після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі, продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Отже, якщо податкова накладна складається філією, якій делеговано право виписки такої податкової, то головне підприємство – платник ПДВ повинно отримати засоби електронного підпису (електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця, який зареєстрований платником ПДВ) в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої філії та подати до контролюючого органу за місцем його реєстрації як платника ПДВ їх посилені сертифікати.

В такому випадку філія самостійно здійснює реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Податкова накладна буде підписуватися посадовими особами філії (відокремленого підрозділу), порядок накладання електронного цифрового підпису наступний: першим - електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця, який зареєстрований платником ПДВ.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246.

Порядок  заповнення податкової накладної, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.11.11 №1379.

 

 ДПІ  Печерського району  ГУ Міндоходів у м. Києві

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux