Управління (центр) надання адміністративних послуг
Положення про управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>>
Регламент управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>>
Місцезнаходження: м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (1 поверх)
Графік роботи: понеділок- субота з 9:00 до 18:00
Місцезнаходження підрозділу: м.Київ, вул. Цитадельна, 4/7
Графік роботи: понеділок- п’ятниця з 9:00 до 18:00
Електронна адреса: [email protected]
Інформація щодо роботи управління (центру) надання адміністративних послуг >>>
Посада |
Прізвище, ім'я,по батькові |
Кабінет |
Начальник управління |
Андріянов Ігор Олександрович |
4 |
Заступник начальника управління (центру) – начальник відділу моніторингу адміністративних послуг |
Бірюкова Олександра Олександрівна |
3 |
Заступник начальника управління - начальник відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер |
Нестерова Наталія Володимирівна |
6 |
Начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення - адміністратор |
Лата Ірина Михайлівна |
1 |
Начальник відділу оформлення біометричних документів - адміністратор |
Котруца Альона Анатоліївна |
2 |
Начальник відділу надання адміністративних послуг - адміністратор |
Святина Ганна Володимирівна |
2 |
Начальник відділу контролю надання адміністративних послуг – адміністратор |
Ткачук Лілія Сергіївна |
5 |
Начальник відділу адміністративно-організаційного забезпечення |
Пономаренко Ірина Олександрівна |
11 |
Начальник відділу надання адміністративних послуг із земельних питань - адміністратор |
Супрун Інна Григорівна |
1 |
Т.в.о. начальника сектору надання сервісних послуг МВС - адміністратор |
Добжицька Еліна Віталіївна |
2 |
Начальник відділу надання соціальних послуг - адміністратор |
Зайцева Антоніна Іванівна |
2 |
Номера телефонів |
|
(044) 280-23-62 |
Начальник управління |
(044) 280-05-40 |
Заступник начальника управління (центру) – начальник відділу моніторингу адміністративних послуг |
(044) 280-04-67 |
Відділ фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності |
(044)280-41-97 |
Довідка |
Основні завдання управління:
- Забезпечення реалізації Конституції України, Указу Президента України «Про Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава"», Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», «Про захист персональних даних» та інших законів, нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері надання адміністративних послуг.
- Забезпечення безоплатного надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- Організаційне забезпечення надання суб’єктам звернень адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань;
- Здійснення контролю діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації (суб’єктів надання адміністративних послуг) в частині додержання ними термінів розгляду справ та прийняття рішень.
- Надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом;
- Може здійснювати прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Корисні посилання :
Єдиний державний портал адміністративних послуг - https://poslugy.gov.ua/info/departments
Офіційний вебпортал адміністративних послуг міста Києва - http://ac.dozvil-kiev.gov.ua/
Кабінет електронних сервісів - https://kap.minjust.gov.ua/
Державна міграційна служба - https://dmsu.gov.ua/
Офіційний вебпортал Державної інспекції архітектури та містобудування України - https://diam.gov.ua/
Держгеокадастр - http://land.gov.ua/
Єдиний портал державних послуг Дія - https://diia.gov.ua/