Відділ організації діловодства
-
Положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
-
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 02.08.2018 №167-к «Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.12.2016 № 615-к "Про затвердження положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
-
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 06.03.2019 №35-к «Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.12.2016 № 615-к "Про затвердження положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
Адреса відділу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, каб. 210-214;
Телефон: 288-63-72, 280-89-12;
Прийом документів:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00;
обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45;
обідня перерва з 12:00-12:45
Електронна адреса: [email protected] ([email protected])
№ |
Посада
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Кабінет |
Телефон |
1. |
Начальник відділу |
|
214 |
288-63-72 |
2. |
Заступник начальника відділу |
Бабська Ірина Анатоліївна |
213 |
280-42-18 (тимчасово відключено) |
3. |
Головний спеціаліст |
Середа Тетяна Миколаївна |
213 |
280-42-18 (тимчасово відключено) |
4. |
Провідний документознавець |
Мазур Ірина Вікторівна |
210 |
280-89-12 |
5. |
Провідний документознавець |
|
210 |
280-89-12 |
6. |
Провідний документознавець |
Шпортько Лариса Вікторівна |
212 |
280-69-78 (тимчасово відключено) |
7 |
Головний спеціаліст |
Норко Г.С.
|
|
|
Основні завдання відділу є:
- Забезпечення єдиного порядку документування управлінської діяльності районної державної адміністрації в електронній та папіровій формі із застосуванням сучасних автоматизованих систем.
Відділ організації діловодства відповідно до покладених на нього завдань:
- здійснює ведення діловодства відповідно Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 вересня 2018 року № 1747 «Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ), районних в місті Києві державних адміністраціях»;
- забезпечує опрацювання та оперативне доведення до виконавців документів, адресованих голові адміністрації, його заступникам;
- здійснює реєстрацію розпоряджень голови адміністрації, забезпечує технічний контроль за термінами розпорядчих документів вищестоящих органів, розпоряджень, службової кореспонденції;
- здійснює методичне керівництво щодо організації роботи з документами у відділах, управліннях, інших підрозділах райдержадміністрації;
- за дорученням голови райдержадміністрації перевіряє у структурних підрозділах адміністрації стан організації діловодства, подає їм необхідну методичну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами;
- здійснює приймання, реєстрацію, облік, зберігання та контроль за проходженням документів з грифом "Для службового користування";
- формує зведену номенклатуру справ адміністрації та надає методичну допомогу під час підготовки номенклатур справ структурних підрозделів адміністрації.