Мінсоцполітики розпочало тестування роботи веб-платформи для ввезення та обліку гуманітарної допомоги
З 1 листопада Міністерство соціальної політики розпочало тестування Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги. Система покликана цифровізувати процес ввезення та обліку гуманітарної допомоги з-за кордону.
За допомогою веб-платформи Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги організації, які збираються ввезти гуманітарну допомогу, зможуть зареєструватись, авторизуватись на сайті, сформувати та подати декларацію.
Важливо: тестовий період означає лише можливість познайомитись із роботою системи, алгоритмом. Про необхідність всіх отримувачів гуманітарної допомоги користуватись цією системою з 1 листопада не йдеться.
Головна мета цього етапу тестування – виявити, що можна покращити в роботі, де є проблемні місця та яким чином оптимізувати процес.
Як долучитись до тестування?
1. Зайдіть на портал https://human-help.ioc.gov.ua/login-page .
2. Увійти в кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – він є у кожної юридичної особи, що має принаймні банківський рахунок.
3. Якщо організація раніше не мала статус отримувача гуманітарної допомоги, то їй варто після входу в систему провести реєстрацію – фактично підтвердити в системі, що всі її дані правильні та отримати номер в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги.
4. Спробуйте сформувати дані про вантаж
5. Після складіть митну декларацію.
6. Протестуйте формування інвентаризаційного опису (для бюджетних установ це буде обов’язкова форма, для інших отримувачів – за неспівпадіння у заявленій та фактично отриманій допомозі).
7. Заповніть звіт
Детальну інструкцію, як користуватись системою, можна знайти за посиланням у вкладеному файлі.
У випадку запитань щодо долучення до процесу тестування, звертайтесь за номером телефону: (044) 494-19-10.
Залишити зворотній зв’язок про користування системою можна за електронною поштою: [email protected].
Нагадаємо, з 1 грудня набувають чинності зміни до правил ввезення та обліку гуманітарної допомоги. Відповідні зміни були затверджені постановою Кабміну «Деякі питання пропуску та обліку гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану». Серед основних змін – впровадження доступного електронного інструменту обліку гуманітарної допомоги.
Також йдеться про запровадження форми для автоматичних звітів, що передбачені законодавством. Окрім цього, нові правила скасовують гарантійні листи. Це означає, що гуманітарна допомога для військових буде завозитись без потреби у наявності гарантійного листа. Інформація про такі вантажі буде закрита для загалу з міркувань безпеки.
Як виглядатиме весь процес ввезення та обліку гуманітарки за допомогою з врахуванням цифровізації?
1. Користувач має зареєструватись в Автоматизованій системі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. Після цього отримати номер в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги.
3. Внести перелік товарів, які планується завозити .
4. Зберегти унікальний код гуманітарної допомоги.
5. Подати декларацію з унікальним кодом на митницю в електронній або паперовій формі.
6. Ввезти допомогу.
7. Розподілити.
8. Звітувати.
Джерело: Мінсоцполітики