Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району продовжують роботу в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
Важливим етапом виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені в ІПР для цих дітей командою психолого-педагогічного супроводу.
Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району м. Києва продовжують свою роботу в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
27 та 28 травня 2024 року відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами в ЗЗСО № 89, ЗДО № 720. Члени команд супроводу озвучували оцінки динаміки розвитку дітей з ООП, діяльність дитини оцінювалася не лише з позицій набутих знань, а, передусім, з позицій прогресивного розвитку.
Було зроблено висновки про ефективність стратегій, які застосовувалися та намічені плани для подальшого психофізичного розвитку дітей. Рекомендації команд психолого-педагогічного супроводу будуть враховані при складанні ІПР дітей з особливими освітніми потребами у наступному навчальному році.
Кількома днями раніше, фахівці ІРЦ № 6 Печерського району м. Києва зустрілися з командами супроводу дітей з особливими освітніми потребами ЗЗСО № 134 та ЗЗСО № 80. Разом з педагогами та батьками обговорили тенденції розвитку учнів з особливими освітніми потребами, їхні навчальні досягнення та труднощі, окреслити завдання на наступний навчальний рік.
Команди психолого-педагогічного супроводу проводять систематичне дослідження психолого-педагогічного статусу кожної дитини (тобто, з одного боку – вимог дорослих до дитини, а з іншого – особливостей її розвитку) та динаміки психічного розвитку у процесі навчання.
Варто відзначити, що взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, індивідуалізація та адаптація навчальних програм з урахуванням потреб і можливостей дитини, створення сприятливих умов для соціалізації, самовизначення та самореалізації дитини – завжди дають позитивні результати в загальному розвитку дитини з особливими освітніми потребами, та є не лише запорукою успішного навчання дитини у навчальному закладі, а й її подальшої адаптації у соціумі.
За інформацією Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району м. Києва