Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району продовжують роботу в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

Опубліковано 29 травня 2024 року о 11:05
фото

Важливим етапом виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені в ІПР для цих дітей командою психолого-педагогічного супроводу.

Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району м. Києва продовжують свою роботу в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

27 та 28 травня 2024 року відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами в ЗЗСО № 89, ЗДО № 720. Члени команд супроводу озвучували оцінки динаміки розвитку дітей з ООП, діяльність дитини оцінювалася не лише з позицій набутих знань, а, передусім, з позицій прогресивного розвитку.

Було зроблено висновки про ефективність стратегій, які застосовувалися та намічені плани для подальшого психофізичного розвитку дітей. Рекомендації команд психолого-педагогічного супроводу будуть враховані при складанні ІПР дітей з особливими освітніми потребами у наступному навчальному році.

Кількома днями раніше, фахівці ІРЦ № 6 Печерського району м. Києва зустрілися з командами супроводу дітей з особливими освітніми потребами ЗЗСО № 134 та ЗЗСО № 80. Разом з педагогами та батьками обговорили тенденції розвитку учнів з особливими освітніми потребами, їхні навчальні досягнення та труднощі, окреслити завдання на наступний навчальний рік.

Команди психолого-педагогічного супроводу проводять систематичне дослідження психолого-педагогічного статусу кожної дитини (тобто, з одного боку – вимог дорослих до дитини, а з іншого – особливостей її розвитку) та динаміки психічного розвитку у процесі навчання.

Варто відзначити, що взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, індивідуалізація та адаптація навчальних програм з урахуванням потреб і можливостей дитини, створення сприятливих умов для соціалізації, самовизначення та самореалізації дитини – завжди дають позитивні результати в загальному розвитку дитини з особливими освітніми потребами, та є не лише запорукою успішного навчання дитини у навчальному закладі, а й її подальшої адаптації у соціумі.

За інформацією Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району м. Києва


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux