Для зручності та безпеки клієнтів: ДТЕК Київські електромережі нагадує про дистанційні канали передачі показів лічильників
Клієнти оператора системи розподілу щомісяця передають дані щодо спожитої електроенергії. ДТЕК Київські електромережі подбав, щоб ця процедура була зручною і не потребувала особистих візитів громадян до центрів обслуговування клієнтів. Для цього в компанії функціонують сучасні онлайн-сервіси, які допомагають у декілька кліків надіслати необхідну інформацію.
Вчасно надані клієнтом покази електролічильників дозволяють операторам системи розподілу фіксувати спожиті кіловат-години, а постачальникам електроенергії формувати коректні квитанції на сплату.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Тому для передачі даних лічильників в компанії існують 5 зручних онлайн-сервісів: сайт, чат-бот в Viber й Telegram, електронна пошта, Facebook-сторінка та особистий кабінет. Користуватися ними просто та займає буквально хвилину часу. Якщо клієнт не передає покази електролічильника, то йому до сплати нараховують суму, виходячи не з фактичного, а середньодобового споживання. Тому раджу вчасно надсилати дані та сплачувати за реально спожиту електроенергію», – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.
Як зазначають в компанії, передача показів багатозонних лічильників має свої особливості, які слід враховувати. Якщо користувачі однозонного лічильника фіксують лише одну цифру – загальне споживання, то у власників багатозонних лічильників цих показників декілька. Від їх коректної фіксації та передачі залежить правильність нарахувань у квитанції.
У разі, якщо клієнт використовує двозонний тариф, йому потрібно передавати два показника – «день» та «ніч». Користуючись тризонним тарифом він має фіксувати три цифри – «пік», «напівпік» та «ніч».
Більш докладно про ті або інші моделі лічильників та особливості їхньої зонної індикації можна дізнатися у розділі «Усе про лічильники електроенергії» сайту ДТЕК Київські електромережі.
Як повідомлялося раніше, генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар порадив мешканцям столиці користуватися онлайн-каналами звернень до компанії замість особистих візитів до офісів та дзвінків операторам кол-центру. Адже вони заощаджують час, який можна витратити на спілкування з близькими та рідними. На цьому він наголосив під час онлайн-спілкування з клієнтами у Facebook в межах проєкту #СпитайПроСвітло.
ДОВІДКА
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.
У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов'язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.
У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.
У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн.
100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.