Головна  →  Адміністрація  →  Контакти

Повна назва:  Печерська районна в місті Києві державна адміністрація

Адреса:  01010 м.Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)

Код ЄДРПОУ: 37401206

Телефони:

Приймальня голови - (044) 254-40-55

Приймальня першого заступника голови - 280-07-19

Приймальня заступників голови - 280-07-19 та 254 40 55

Відділ управління персоналом (кадри) - (044) 280-75-93

Відділ роботи із зверненнями громадян - (044) 280-02-67

Центр надання адміністративних послуг - (044) 280-41-97

Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб - (044) 280-15-67

Електронна пошта:  letter_pechrda@kmda.gov.ua

Для звернення громадян : zvern_pechrda@kmda.gov.ua

Основні функції та напрямки роботи:

Відповідно до статті 2 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” основними завданнями місцевих державних адміністрацій є:

1) виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;

2) законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;

3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку;

4) підготовку та схвалення прогнозів відповідних бюджетів, підготовку та виконання відповідних бюджетів;

5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;

6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;

7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

Нормативно-правові засади діяльності Печерської районної в м. Києві державної адміністрації, її апарату та структурних підрозділів визначаються Конституцією України, Законами України "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеві державні адміністрації", положеннями про управління, відділи Печерської районної в м. Києві державної адміністрації, розпорядженнями Печерської районної в м. Києві державної адміністрації з організаційних питань та Регламентом.

Розклад роботи та години прийому:

  • Понеділок-четвер: 8.00-17.00,
  • п’ятниця: 8.00-15.45,
  • перерва: 12.00-12.45.
Версiя для друку

 



Актуальні питання
профілактики інфекційних
та неінфекційних хвороб