Головна  →  Новини  →  16 квітня 2024

Тренінгове навчання фахівців психологічних служб, педагогічних працівників, заступників директорів закладів освіти Печерського району

В умовах воєнного стану важливим пріоритетом діяльності психологічних служб закладів освіти Печерського району є збереження психологічної стійкості, резильєнтності учасників освітнього процесу, сприяння створенню безпечного середовища, в якому дорослі здатні подбати про себе, один одного та про дітей, враховуючи впливи травматичного досвіду на мозок та розвиток дітей.

12 квітня на базі Ліцею № 117 імені Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов Печерського району відбулось тренінгове навчання за темами: «Навички, які рятують життя (самодопомога та допомога тим, хто поруч)» та «Збереження ресурсного стану, профілактика професійного вигорання та ефективного відновлення».

Навчання пройшло з метою підвищення рівня професійної компетентності фахівців психологічних служб, педагогічних працівників, заступників директорів закладів освіти Печерського району міста Києва у питаннях психологічної допомоги людині у кризовому стані, профілактики професійного вигорання, за ініціативою Департаменту освіти і науки України виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у межах Меморандуму про співробітництво між Київською міською державною адміністрацією та Ізраїльською Коаліцією по роботі з Травмою щодо заходів зі зміцнення стійкості громади міста Києва.

У тренінгу взяли участь 20 представників закладів освіти. Під час навчання учасники розглядали питання впливу стресу на людину, специфіку реакцій на стрес. Отримали знання та відпрацювали навички у питаннях самодопомоги, знаходили ресурси, які допомагають зміцнювати стресостійкість та швидше відновлюватися.

Спеціалісти відпрацьовували навички за ізраїльським протоколом «Чотири стихії», ознайомилися з практиками заземлення та відновлення ресурсного стану (модель BASICPh) для самозбереження в умовах постійного стресу та профілактики емоційного вигорання. Вчилися допомагати тим, хто поруч, за наступними напрямами: травма на шкалі часу, перша психологічна допомога (перша емоційна підтримка), чого не варто робити при наданні першої емоційної підтримки, інструкції (принципи) надання першої емоційної підтримки, протокол МААСЕ.

Тренер Лідія Новак вразила учасників тренінгового навчання високим рівнем професійних знань і вмінь з основ першої психологічної допомоги та самодопомоги, підтримки ближнього у кризових ситуаціях. Учасники групи пережили позитивні емоції, встановили важливі контакти, отримали корисні знання. Комфорт від навчання допомогла відчути затишна атмосфера гостинного Ліцею № 117 імені Лесі Українки.

Подяка всім спеціалістам та організаціям, які ініціювали цей проєкт та втілили його у життя.

Джерело: Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

Перейти до спискуВерсiя для друку