Головна  →  Звіти про роботу  →  6 вересня 2019

Звіт про роботу управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації з 30.08.2019 по 05.09.2019

 Прийнято заяв на призначення:                                                                          

- субсидій, соціальних допомог та компенсацій –  148;

- щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам  для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг                 - 35;                                                                                                                                                 

 Призначено державних соціальних допомог, компенсацій та субсидій:      

- субсидій, соціальних допомог та компенсацій – 120;                      

- соціальних виплат та допомог особам  на яких поширюється чинність Закону України  «Про статус і соціальний захист постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» - 7;

 Опрацьовано особові справи отримувачів допомог отримані поштою                          з Департаменту соціальної політики – 20;

 Перевірено особові справи отримувачів щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг через Державний реєстр прав на нерухоме майно – 47;

 Проведена робота щодо відшкодування пільг на житлово - комунальні послуги, субсидій населенню та виплату соціальних стипендій студентам вищих навчальних закладів:

- внесено зміни до карток Єдиного автоматизованого державного реєстру пільговиків – 3426;

-  складено та підписано 6 актів звірок розрахунків по пільгам та субсидіях за спожиті житлово - комунальні послуги;

-  перевірено 96 справ студентів на виплату соціальної стипендії;

 

Проведена робота щодо перерахунку житлової субсидії на наступний термін в ручному та автоматичному режимі - перераховано в ручному режимі житлової субсидії 10

- зареєстровано житлову субсидію в ручному режимі – 36 справ;

- перевірено отримувачів субсидій щодо отриманих доходів через Державну фіскальну службу, та 66 отримувачів через  Пенсійний Фонд України 66;

- перевірено 28 отримувачів субсидії у реєстрі Територіальної громади міста Києва;

- внесено зміни до довідника організацій – надавачів послуг програмного комплексу  «Житлові субсидії» щодо 2 організації;

 Облік внутрішньо переміщених осіб :

    -  видано довідок ВПО – 72;

 Проведено обстежень:

-        матеріально - побутових умов заявників та інших обстежень – 48;

-        щодо достовірності інформації про фактичне місце проживання (перебування) внутрішньо переміщених осіб для призначення/відновлення виплат – 40;

 Видано 2 путівки на санаторно – курортне лікування пільгових категорій громадян, зараховано на облік для отримання путівки – 3;

Видано:

- направлень на забезпечення технічними засобами реабілітації – 19;

      - посвідчень – 2;

- довідок про отримання (неотримання) державної соціальної допомоги, перебування/не перебування на обліку в управлінні – 24;

 Здійснено повідомну реєстрацію колективних договорів, змін та доповнень до них – 3;

Проведена робота щодо реалізації проекту «Картка киянина»:                                                      - проведено ідентифікацію та реєстрацію карток «Картка киянина» для 48 осіб;

Надано консультацій громадянам  з питань, що належить до компетенції управління – 612;

Підготовлені матеріали та справи для проведення комісій, робочих груп тощо:

          - на комісію з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при Печерській районній в місті Києві державній адміністрації;

-  на комісію з призначення субсидій, виходячи з конкретних обставин, що склалися та пільг по фактичному місцю проживання;

Перевірено надані зареєстрованими у Печерському районі підприємствами, установами та організаціями розрахункові та інші документи:

- 14 організації для проведення виплати компенсації за надану додаткову відпустку 19 постраждалим громадянам, які працюють на підприємстві, згідно із Законом України «Про статус та соціальний захист громадян,   які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на загальну суму  245 833 грн;

 Програмне та технічне забезпечення роботи управління:

 1.  Щоденне та щотижневе оновлення баз даних ASOPDта EDARP(синхронізація файлів отриманих з ІОЦ Мінсоцполітики по захищеному каналу «КРИПТОСЕРВЕР»)

Файлів- 20

2. Прийом та передача електронних повідомлень через поштовий клієнт The Bat та FTR ресурс Filezilla з та до ІОЦ Мінсоцполітики по захищеному каналу «КРИПТОСЕРВЕР»

Повідомлень - 89

3. Актуалізація функціонування ПТК (встановлення доробок) баз даних ASPD, EDARP, Житлові субсидії отриманих з ІОЦ Мінсоцполітики по захищеному каналу «КРИПТОСЕРВЕР»

Доробок - 7

4. Прийом та передача електронної пошти (через мережу Інтернет)

 Повідомлень - 346

5. Підготовка інформації та звітів, які належать до компетенції відділу

Документів  - 2

6. Конвертація, надання та отримання запитів по субсидіям через спеціалізоване програмне забезпечення до та з ДФС:

Осіб - 134

7. Перевірка на наявність вірусів ПК та USB носіїв

Перевірок - 3

8. Організація заміни, заправки та (або) відновлення картриджів у принтерах:

Катриджів – 4

9. Встановлення та налаштування програмного забезпечення на автоматизованих робочих місцях (АРМ) управління:

АРМ – 4

10. Технічна підтримка автоматизованих робочих місцях (АРМ) управліня в працездатному стані :

АРМ – 7

 Документообіг управління з 30.08.2019 по 05.09.2019

 

Виконано контрольних документів

 

9

Вхідні документи (без звернень громадян)

190

Звернення, пропозиції та скарги громадян

30

Вихідні документи

213

Всього:

442

 

Заступник начальника управління –                                             Антоніна ЗАЙЦЕВА

начальник відділу

Богдан Сушко  280 21 45

                                                                                                                                                                                                              

 

Перейти до спискуВерсiя для друку