КМДА Київська міська державна адміністрація


24 січня 2023

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 3,9 мільйона пасажирів

Минулого тижня, із 16 до 23 січня, столичною підземкою скористалися майже 3,9 мільйона пасажирів, із яких 926 тисяч – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

Також за цей час провели необхідні планові ремонтні роботи: замінено 26 шпал,  4 мостові бруси, 30 стрілочних  брусів та 12,5 метра рейки. На станціях «Дружби народів» та «Шулявська»  тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів.

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилини, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що у київському метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортною карткою;
  • qr-квитком;
  • qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
  • безконтактною банківською карткою;
  • мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: (044) 366-55-55.

Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово.

Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково необхідно мати документ – посвідчення особи;
  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Джерело: КМДА



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.