КМДА Київська міська державна адміністрація


25 липня 2022

Увага для ВПО! Як отримати допомогу від Гуманітарного штабу Києва в Печерському районі

Увага для ВПО! Як отримати допомогу від Гуманітарного штабу Києва в Печерському районі

Підтримка вимушено переміщених осіб -  вкрай важлива. Гуманітарним  штабом  Києва передбачено надання допомоги, а саме продуктових наборів, внутрішньо переміщеним  особам, які прибули до Києва з регіонів, де йдуть активні бойові дії.

 Процедура отримання допомоги від Гуманітарного штабу Києва така:

 1. отримати талон на продукти, зареєструвавши заяву у відповідального працівника, за однією із адрес: вул. Московська, 5/2а (відділ звернень громадян Печерської РДА) або бульвар Лесі Українки, 7 (центральна районна бібліотека).

 При собі мати:

- паспорт громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);

- довідку про ідентифікаційний номер (не подається особами, які відмовилися через свої релігійні переконання та мають відповідну відмітку в паспорті);

- довідку про взяття на облік як ВПО.

 2. забрати гуманітарну допомогу, надавши талон на продукти, у будь-якому з пунктів видачі продуктів у Печерському районі за адресами:

-     вул. Цитадельна, 4/7;

-     вул. Рогніденська, 4-Б;

-     бульвар Дружби Народів, 32-А;

-     бульвар  Дружби Народів, 21.

 Графік роботи для отримання талону на продукти та отримання гуманітарної  допомоги:  понеділок-четвер: з 9:00 –  до 17:00;  п’ятниця: з 9:00 –  до 15:45.

 У разі виникнення питань, можна звертатися до головного спеціаліста управління соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Герасименко Світлани Леонтіївни за тел. 068-685-62-98.

 Додатково нагадуємо, у приміщенні районної бібліотеки (вул. Алмазова, 14) на території Печерського району працює  консультативний центр для внутрішньо переміщених осіб. Детальніше про роботу Центру за посиланням: /news/27477.html.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.